من ۳ روز بود بردم کم بود یه شب بستری شد روز هفتم باز برگشت یه شب دستگاه آوردیم خونه الانم نمیدونم باز داره با نه ولی مثل اون موقع ها که زردی داشت نیست
قطره شیرخشت خوبه
از داروخونه بگیر
سعی کن هر یه ساعت بهش شیر بدی تند تند دستشویی کنه ترنجبین یادت نره حتما بهش بده شیر خشت هم خوبه
ترنجبین وشیرخشت بخور
من آب کدوسبزدرحددوقطره دادم
عرق کاسنی خودت بخور با دست پای بچه بشور ترنجبین به بچه هم بده با اینکه زیر مهتابی بزار تند تند شیر بده بهش هر روز انار بخور یه قطره هم به بچه بده دختر منم زردی داره اوایل ۱۷ بود یه روز این کارا رو کردم فرداش دوباره آزمایش تکرار کردم ۱۳ شد فردا بازم میخوام ببرم تکرار ازمایش
فقط باید شیر بخوره منظم و تند تند تا ادرار کنه دفع بشه
خودت عرق کاسنی بخور و زیاد شیر بده
عرق کاسنی خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.