سلام خانما برای زردی نوزاد چی خوبه؟؟

۹ پاسخ

من که زردی ازشیرم‌ بود بچم شیر خشک خورد فقط اومد پایین

دکتر ببر اگه لازم باشه قطره میدن زود خوب میشن

آب انارو یکی دوقطره6 بریز دهنش

شیرخشت و ترنجبین

عرق شاهتره و کاسنی بخور حتما
بعد به بچه شیر بده
از خودت به بچه انتقال میشه
زود زردیش میرع

آب کدو سبز

قطره ی نئوناستر از داروخانه بگیر هر هشت ساعت ده قطره
شیرم زیاد بهش بده

اگه شیر خودت کمه شیر خشک بگیر و هر یکساعت بهش شیر بده سریع از بدنش دفع میشه

فقط شیر چون هرچی ادرار کنه زردی از بدنش دفع میشه

سوال های مرتبط

مامان 🌊 ساحل 🌊 مامان 🌊 ساحل 🌊 ۵ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۹ ماهگی
مامان ادیب💙 مامان ادیب💙 ۱۰ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۷ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۵ ماهگی
مامان طهورا مامان طهورا ۳ ماهگی
مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی