۵ پاسخ

منم شکم دومم الان احساس می کنم

اخر سیزده هفته ...

من ۱۲ هفته چند روز حس کردم بعد دیگهههه حس نکردم 😒😒

ها منم زود حس کردم بچه دوم زود حس میشه
دقیق یادم نیس ولی همین ماه سوم حس میکردم

اولین بچمه،هنوز حس نکردم😑

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان ۷ ماهگی
مامان دوتا جوجه مامان دوتا جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه های خدا🤍 مامان هدیه های خدا🤍 هفته بیستم بارداری
مامان بهار  و تودلی مامان بهار و تودلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷گندم و گیسو🩷 مامان 🩷گندم و گیسو🩷 هفته دوازدهم بارداری
مامان آروشا مامان آروشا هفته سی‌وسوم بارداری