میان وعده قلب خونه نوش جونت مامانی 🥰👶🏻

تصویر
۷ پاسخ

من فقط صبحونه ناهار شام میدم اونارو هم ب زور میخوره یکم

پسر من قشنگ نمیجوعه میبینم یکم درشت قورت میده.نوش جونش

دختر من فقط بادام زمینی میخوره

می‌تونه بجوه؟

میتونه بجوه گلم ؟

نوش جان من بین صبونه ناهار فقط شیر میدم عصرونه میدم بهش

خوبه ک‌میخوره پسر من نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 مامان 𝙰𝚁𝙰𝙼𝙸𝚂🚬 ۲ سالگی
مامان عسل .🌱. مامان عسل .🌱. ۱ سالگی
مامان آراد❤🫀 مامان آراد❤🫀 ۲ سالگی
مامان پسری مامان پسری ۲ سالگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ سالگی
مامان میکائیل❤️ مامان میکائیل❤️ ۲ سالگی
مامان نیهان مامان نیهان ۱ سالگی