چقد بدع حسرت میخورین بعضیاتون😕😕حداقل ب زبون نیارین
چقد ناله میکنین بجای ک بگین نوشجون😐
والا ما همه این مشکل داریم حتی این خانممک تاپیک زده صدرصد این مشکل با بچش داره امکان نداره بچه بشینه راحت غذا بخوره
من اینو بزارم
عمرا غذا نمیخوره
سالاد فقط میخوره
حسرت ب دل موندم یبار غذا رو بزارم جلوش و پا نشه بره دوقاشق بخوره
کاش بچه منم غذا میخورد🥲
نورا هم سالاد میزارم جلوش فقط گوجه هاشو میخوره 😅
نوش جونش
حالا پسر من عاشق سالاده سالاد ببینه دیگه یه قاشق غذا نمیخوره
خب سالاد ک خاصیتی نداره باز ماست اکه بخوره خوبه
پسر منم نمیخوره سالاد
رندهہ کن عآشـقشـ مـیشـهہ
نوش جونش پسر من سالاد خیلی دوست داره
رنده ام کنی سالاوو نمبخوره؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.