اینم عصرانه پسر قشنگم ❤️
شیرخشک مای بیبی

تصویر
۴ پاسخ

حس میکنم خیلی چربه🥲

عزیزم نوش جونش ولی سعی کن تو سرخ کن بدون روغن درست کنی چون چربی سالم نیست عزیزم اونم با روغنای الان که مثل چسبه

نوش جونش

نوش جانش

سوال های مرتبط

مامان آراد❤🫀 مامان آراد❤🫀 ۲ سالگی
مامان دیار و تو دلی🤰 مامان دیار و تو دلی🤰 ۲ سالگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۲ سالگی