۸ پاسخ

نوش جونش
ما به این میگیم قلقلی

اینکه قلقلیه 😅😅

نوش جونش🥰

نوش جونش ❤️✨

قلقلی هم ایده خوبیه

پسر من عاشق اینه با گوجه البته
نوش جونش

خداروشکر ک پسرتون خوب غذا میخوره دختر من ک هیچی نمیخوره

نوش جونش عزیزم
چجوری درست کردی میشه دستورش رو بگی

سوال های مرتبط

مامان دیار و تو دلی🤰 مامان دیار و تو دلی🤰 ۲ سالگی