۴ پاسخ

نوش جونش

پسر من اصلاااا نمیتونه پرتغال بخوره فقط سیب و موز

دختر من تازه ناهار خورد😐

نوش جونش

سوال های مرتبط

مامان آراد❤🫀 مامان آراد❤🫀 ۲ سالگی
مامان یزدان جانم 🤎🧸 مامان یزدان جانم 🤎🧸 ۲ سالگی
مامان دیار و تو دلی🤰 مامان دیار و تو دلی🤰 ۲ سالگی
مامان یزدان جانم 🤎🧸 مامان یزدان جانم 🤎🧸 ۲ سالگی