اینم ناهار پسر جان

تصویر
۳ پاسخ

من به عنوان میان وعده و عصرونه میدم بهش وعده اصلیو غذای کامل میدم واینک حتما روغنشو بگیر و بهتره با روغن زیتون ک مخصوص سرخ کردنه درست کنی

سیب زمینی برای عصرونه و میان وعده بهتره، وعده های اصلی رو غذای کامل بده که قشنگ سیر بشه و توپولی موپولی😁😋

روغنش بگیر بادسمال عزیزم

سوال های مرتبط

مامان محمد ابراهیم🥰 مامان محمد ابراهیم🥰 ۲ سالگی
مامان ❤️☘️ مامان ❤️☘️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لاوین مامان لاوین ۱ سالگی
مامان 🙍‍♂️ مامان 🙍‍♂️ ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۸ ماهگی
مامان دوتا کوچولو مامان دوتا کوچولو ۲ سالگی