من به عنوان میان وعده و عصرونه میدم بهش وعده اصلیو غذای کامل میدم واینک حتما روغنشو بگیر و بهتره با روغن زیتون ک مخصوص سرخ کردنه درست کنی
سیب زمینی برای عصرونه و میان وعده بهتره، وعده های اصلی رو غذای کامل بده که قشنگ سیر بشه و توپولی موپولی😁😋
روغنش بگیر بادسمال عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.