اینم ناهار فسقلی 🤩

تصویر
۵ پاسخ

پسر من ک ناهار نخورد

پسرمن فقط چند لقمه خورد😔

اخ خدا پاهاشو نگا فقط حسابی بچلونش -نوشه جانش

نوش جانش پسرمنم آشِ بلغورخورد

ای خداااااا
نشستنشو نگا😍

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام مامان گل پسرام ۲ سالگی
مامان لاوین مامان لاوین ۱ سالگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۸ ماهگی
مامان محمد ابراهیم🥰 مامان محمد ابراهیم🥰 ۲ سالگی
مامان دوتا کوچولو مامان دوتا کوچولو ۲ سالگی
مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علی اکبر مامان علی اکبر ۲ سالگی