۴ پاسخ

سنجدو چجوری میدین بهش

نه کوتاه نیست قدش خیلی هم خوبه اونایی که میبینی خیلی بلند ترن ژنتیکشون بلنده بعد پسر تا بیست دختر تا هجده سالگی قد می‌کشن به نظر من فکرتو درگیر این چیزا نکن😀❤️

پسر منم ۸۰ هست میگن رو نموداره اما میدونم نسبت به بچه های الان کوتاهه

آنیای من ۷۷ سانته روی نمودار رشدش قد پسرتون کوتاهه؟

سوال های مرتبط

مامان لنا و تو دلی🧸 مامان لنا و تو دلی🧸 هفته چهاردهم بارداری