۴ پاسخ

اگربرنج وجوپرک میریزی باید آب بیشتربشه چون سفت میشه
بعدشیشه ات نسبت به قابلمه خیلی بزرگه
یه شیشه کوچیکتر انتخاب کن و قابلمه بزرگ تر.آب بیشتر بریز تو قابلمه ودرش رو ببند
اینجوری آبت زودتموم میشه هی باید اضافه کنی وموادت خوب نمیپزه

نگاه...

تصویر

خب تا نصف مواد رو آب میریزیم بستگی ب مقدار موادش هم داره اگ زیاده آب بیشتر بریز ک سفت نشع..اگ برنج باشع آب بیشتر بریز .

من حوصلم نمیکشه درست کنم خیلی دیر پخته میشه

سوال های مرتبط

مامان جانان👼🏻🍼 مامان جانان👼🏻🍼 ۱۷ ماهگی
مامان آرسام و آراد مامان آرسام و آراد هفته سی‌وهفتم بارداری