خانما ازمایش انتی آزاد حساب میشه؟

۸ پاسخ

برای من شد ۹۰۰ سونو داخلی برای ارتفاع دهانه رحم هم انجام دادم تازه

بله آزاده

بله آزاد آزمایشش برا من شد ۱۸۰۰
سنو ۱۱۰۰

نه من با بیمه رفتم

مامانا ازمایش انتی باید ناشتا باشیم؟

سونو و آزمایش برا من که قم هستم ۱۵۰۰ شد

سلام اره عزیزم من دیروز رفتم تامین قبول نکرد بعد بیمه تکمیلی ایران هم دارم اونم قبول نکرد کلا غربالگری انگار آزاد، هزینه ش هم ۷۴۰ خود سونو هم ۷۱۴ تومن

سلام بله ازاده

سوال های مرتبط

مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تمشک کوچولو مامان تمشک کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری