خانمهای iui کردن بیاین ببینم در چ حالین من لکه بینی دارم دیروز بوده🥺

۲ پاسخ

منم دارم میرم دکتر این ماه انجام بدم. رو صندلی معاینه میخابونن یا تخت عادی؟

چندروزه iuiکردی؟

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم مامان دختر قشنگم هفته سی‌ام بارداری
مامان مینیک مامان مینیک هفته بیست‌ودوم بارداری