۴ پاسخ

من میپزم هروز .ولی یه وقتایی کار داشته باشم و نتونم آشپزی کنم بیشتر میپزم تو طرف شیشه ای میذارم یخچال فردا براش گرم میکنم
من از متخصص تغذیه پرسیدم گفت تا ۲۴ ساعت میشه نگه داشت

غذا همون وقتی که تازه هستش باید بدین بعدش واسه نی نی خوب نیست

۲بار یه وعده ناهار
یکبارم شام

من که هنوز نپختم ولی سعی میکنم کم بپزم تازه باشه. ولی اگه خواستم نگهدارم هم یه بار دیگه میدم. بار سوم میریزم دور

سوال های مرتبط

مامان نرمالو مامان نرمالو ۱۵ ماهگی
مامان اسرا سادات مامان اسرا سادات ۱۴ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۶ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی