خانما باردار شما هم بیکینی تون تیره شده ؟

۲۲ پاسخ

اره من بدم میاد ازش😑

آره بیکینی و زیر بغل

اره من ژیلت هم میزنم تیره تر شده بدم میاد واقعا

بله عزیزم

اره هم بیکینی وزیربغل و گردنم سیاهه

هیولایی شده واس خودش😏😏

برای من نشده یعنی امکان داره بشه😫

والا شکم‌نمیزار سیوش کنیم چه برسه رنگش ببنیم

شكرخدا تيره نشد ولي خيلي ورم داره
اميدوارم كوچيك شه حالم بد ميشه 🙁🥴

حالا بازم امشب از شوهرم میپرسم ببینم شده اما از نظر خودم ک فرقی نکرده همونه🤣🤣🤣🤣🤣

من بیکینی زیر بغل و نوک سینه هام 🥲

اره چرااااااا!؟

اره هم بیکینی هم زیر بغل
ممکنه بعد زایمان اوکی بشه
ممکنه همین طوری بمونه

ن نشده😂

اره بسم الله😑اه

بیکینی و سر سینه ها تا پایان بارداری تیره میشه و تیره تر از اینم میشه.
اما مدتی بعد از زایمان به شکل سابق برمیگرده

بله بیکینی هاله سینه زیر بغل

وای من نه نشده،امیدوارم اصلا نشه🫢

منم زیر بغل وبیکینی😓

متاسفانه بله

اره همه جام تیره شده😒🫠

آره من وقتی باردار بودم مثل زغال شد

سوال های مرتبط

مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی