۸ پاسخ

عزیزم بیبی چک مثبته ازمایش مثبته باردار هستید...درد پریودی برای چی دارید?برید دکتر زنان

من سر بارداریم دقییییقا درد پریودی داشتم هر لحظه خودمو چک میکردم اما باردار بودم...

منم تا۲ماه بعدازبارداری همش دردپریودی داشتم انگارهمش میخواستم پریودبشم به نظرمن که طبیعی هست حالاهرجورخودت صلاح میدونی بزارچندهفته که شدبروسونو

اگه کمرت دردمیکنه لانه گزینی

توکه باردار بودی چرا زعفورن خوردی الان پریود بشی یعنی سقط کردی

خوب اگ بیبی چک زدیدودوتا خطش پررنگ باشه باردارهستید وباید ب دکتر مراجعه کنید

منظورتون اینه باردا رهستید

برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱ سالگی
مامان 🎈حلما🎈 مامان 🎈حلما🎈 ۲ سالگی
مامان اهورا مامان اهورا ۲ سالگی
مامان هاکان مامان هاکان ۲ سالگی
مامان ضیاءو تودلی مامان ضیاءو تودلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان زینب مامان زینب ۲ سالگی
مامان دنیز مامان دنیز ۲ سالگی
مامان دلبر مامان دلبر ۲ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۲ سالگی