سلام برا سوپ تو شیشه آبم بریزم تو شیشه؟؟ چقد؟؟؟

۳ پاسخ

اگه باگوشت و سبزیجات میپزی‌ آب کم بریز چون خودشون آب میندازن، درحد یک سوم موادت کافیه، ما اگه جو پرک یا حبوبات هم‌میریزی نصف موادت آب بریز

خانما من مایو دارم‌زیر ۲۰۰ تومنه اگ خواستید بگید عکس بفرستم

اره کامل ظرفو تا ۲سوم اب بریز

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🐣 مامان جوجه طلایی🐣 ۱ سالگی
مامان مامان ال ای مامان مامان ال ای ۲ سالگی