خانماکاورناخن عیب نداره برازایمان؟

۲ پاسخ

من امروز رفتم برای مشاوره بیهوشی ازش پرسیدم گفت فقط انگشت سبابه رو نزن که مشخص بشه

من که کاشت زدم

سوال های مرتبط

مامان النا.لیانا مامان النا.لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته نهم بارداری
مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان یارا 🤍دریا مامان یارا 🤍دریا ۱۲ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۲ ماهگی