کسی ازاین قرص استفاده میکنه؟؟

تصویر
۸ پاسخ

بله من میخورم خیلی هم خوب جواب میده

من میخوردم

من میخورم مال معدس

قرص معده اس خوبه

فاموتیدین مشکلی نداره میتونی بخوری

آره منم دوران بارداری می خوردم

اره قرص معدست
منم میخورم

برای معدست؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان فرشته کوچولو🎀 مامان فرشته کوچولو🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری