چطوره سونوگرافیم

تصویر
۳ پاسخ

عزیزم منم زود رفتم شش هفته بودم قلب تشکیل نبود گفت دوهفته دیگه بیا ی هفته دیگه انشاالله میرم

انشاالله که به سلامت بگذرونی

عزیزدلمم اول بارداریته خیلی خوبه طول سرویکست

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان اقامحمدمهدی مامان اقامحمدمهدی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دیلا مامان دیلا ۴ ماهگی
مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 قصد بارداری
مامان قند روزای تلخم مامان قند روزای تلخم هفته نهم بارداری
مامان 🩷آوا 🩷 مامان 🩷آوا 🩷 ۵ سالگی
مامان الیساو الینا مامان الیساو الینا روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر نازم مامان پسر نازم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میران مامان میران روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجو ممد🫄🐣 مامان جوجو ممد🫄🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری