این جواب سونوگرافیم هست چطوره؟

تصویر
۹ پاسخ

با این بتا و سایز ساک حتما جنین تشکیل میشه نگران نباش

چرا زود رفتی

انشالله دو هفته دیگه قلبش تشکیل نشون میده

برا منم گلم تشکیل نشده بود گفت دوهفته دیگه بیا

انشاا.. دوهفته دیگه بری هم جنین هس هم قلب ب لطف خدا

خداروشکر ساک بارداری تشکیل شده و ۶ هفته ای انشالا دو هفته دیگه برو برای تشکیل قلب

البته هنوز زوده برا قلب
وقت هست تا ۸ هفته

خوبه فقط واسه قلب دوهفته دیگه برو ک طبیعیه

انگار قلب هنوز دیده نشده

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۶ ماهگی
مامان اقامحمدمهدی مامان اقامحمدمهدی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دیلا مامان دیلا ۴ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان میران مامان میران روزهای ابتدایی تولد
مامان قند روزای تلخم مامان قند روزای تلخم هفته نهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته پانزدهم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته دهم بارداری