هماتوم داری که لخته خون بهش میگن هماتوم
باید استراحت کنی سرپا نمونی
جاروبرقی نکشی خودش جذب میشه با استراحت
هماتوم داری ک بااستراحت جذب میشه عزیزم
نه عزیزم الحمدالله بچت سالمه همه چی هم خوبه فقط یه مقدار هماتوم داری باید یکم بیشتر استراحت کنی تا جذب بشه
به دکترتم حتما نشون بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.