بچه این جواب سونوگرافیم ببینین

تصویر
۴ پاسخ

چهار هفته خیلی زوده من هشت هفته رفتم
البته برای برسی ساک اگ رفتی اوکیه اگه برا قلب میخوای بری صبر کن هشت هفته برو

سلام عزیزم منم رفتم سونو گفت کمتر از چهار هفته ولی ساکن یکم از شما بزرگ‌تره یعنی ممکنه اشتباه سن بارداری رو زده باشه 😕

باید ۲ هفته دیگه صبر کنی

باید سونو واژینال میدادی شکمی کمتر از ۸ هفته باشی نشون نمیده

سوال های مرتبط

مامان تربچه🫜 مامان تربچه🫜 قصد بارداری
مامان میران مامان میران روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هشتم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته پانزدهم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته دهم بارداری
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه امام رضا😍 مامان هدیه امام رضا😍 ۷ ماهگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری