۹ پاسخ

منم دقیقا همینم ختم بارداری گرفتم همراهشم کلی استرس

مشکلی نداشت ولی خیلی کوچولو بود اوایل میترسیدم بغلش کنم ولی الان خوب شده جون گرفته

۳۷ الانی مشخص میشه میتونی بری معاینه لگن ورزش کن تا روز ک بری برازایمان دردات شروع یشه

دکتر امروز به من گفت لگنت خوبه میتونی طبیعی بیاری ؛ معاینه نکردها همینجوری گفت ؛ میتونم بهش اعتماد کنم یا سز بهتره ؛ بین سز و طبیعی شک دارم ؟
شما هم مطمین شو بعد برو برا زایمان

کسی نبوده بهس بگن پاشم کوتاتره نسبت به رشدش😞

واسه منم 36هفته2400بود ختم بارداری نداد گفت حالا بهتر شده

منم سر همین موضوع زود زایمان کردم

مگه چقدره وزنش ؟

چقد مگه وزنش؟؟برای خاطر وزن کم میگه زودتر زایمان کن؟؟

سوال های مرتبط