۷ پاسخ

دکتری که پسرمو میبرم گفت هفته ای ۲ بار و حتما مارک vivatune یا norm life گفت بخر که جیوه کم دارن

من تو بارداری هرروز دکترم می‌گفت بخورم

ولی فکر کنم در حالت طبیعی میگن هفته ای یک دوبار بخوری خوب

من که هر روز می‌خوردم

آره خیلی خوب شیر رو هم چرب می‌کنه

بعد زایمان مگه امگا میخورن؟؟

منکه مغزگردوگفتن امگازیادداره میخورم قرص نخریدم

سوال های مرتبط

مامان parsin🤎my boy مامان parsin🤎my boy ۳ ماهگی
مامان آرمان🖤ونیکا♥️ مامان آرمان🖤ونیکا♥️ ۱۶ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی
مامان دیان و درین مامان دیان و درین ۹ ماهگی
مامان دیان و درین مامان دیان و درین ۹ ماهگی
مامان محمد رئوف مامان محمد رئوف ۵ ماهگی
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۳ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی