من از دیشب ۳تا استامینوفن خوردم اشکال نداره

۲ پاسخ

باتجویز دکترمیتونی ۸ساعتی یبارم بخوری
ولی سرخود نخور

ساده باشه ن مشگلی نداره اما دیگه زیاد نخور منم مریض شدم به خدا بدنم درد میکنه اما زیاد نمیخورم

سوال های مرتبط

مامان سامینم💜✨😻 مامان سامینم💜✨😻 ۶ ماهگی