سیرابی به بچه‌هاتون دادین؟

۴ پاسخ

نههه-من خودمم دوس ندارم😟

من تلیت ش یکم دادم.. اما صدرا کلا چربی دوست نداره.

نه هنوز بعد یکسالگی میدم

ابش رو آره دادم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام❤️ مامان گل پسرام❤️ ۱ سالگی
مامان علی مامان علی ۱۲ ماهگی
مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان شاهان💙👼🏻 مامان شاهان💙👼🏻 ۲ سالگی
مامان عرفان کوچولو🧿 مامان عرفان کوچولو🧿 ۱ سالگی
مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 مامان 🩷نخود و کشمش‌💙 ۱۶ ماهگی