ناهار چی دادین به بچه‌هاتون ؟

۸ پاسخ

سوپ درست کردم براش

دمی گوجه با گوشت قلقلی

من عدسی براش درست کردم برای اولین بار(عدس، سیب زمینی، پیاز، یه کوچولو هویج)
میکس کردم
یکم نون لواش ریز کردم ریختم توش خیلی دوست داشت

ابگوشت بوقلمون

عدسی

ماهیچه گوسفند و با هویج و سیبزمینی و جوپرک گذاشتم پخت با زردچوبه و یه کوچولو نمک
وقتی پخت نون تیلیت کردم داخلش پسرم خورد

کتلت اماده. کردم ولی چون سرما خورده لب نزد بهش

مامانا گروه روبیکا داریم
طرز تهیه غذا برای کوچولوهامون.
ایده ماهگرد
ایده غذا برای خودمون.
ایده بازی با بچه ها.
روزمرگی.
دوست داشتید به ایدیم توی روبیکا پیام بدین، دور هم باشیم
ایدی روبیکا:
mlti_96

سوال های مرتبط

مامان علی مامان علی ۱۲ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۲ سالگی
مامان ناز دختر مامان ناز دختر ۱ سالگی
مامان 💜آوینا💜 مامان 💜آوینا💜 ۱۱ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی