۷ پاسخ

من آش ماش و قمری پختم براش

من صبح اوتمیل درست کردم واسش
ظهر هم سوپ گذاشتم باهم بخوریم

من خورشت هویج گذاشتم براش

ای خوداا عزیزم
کاش رادوین هم اینجوری با اشتها غذا می‌خورد ولی نمیخوره

چجوری میدید بهش لقمه میگیرید

با نون ميدي بهش؟؟؟ ميتونه بخوره؟؟

دندون دارع

سوال های مرتبط

مامان قندِعسل🍯🐝 مامان قندِعسل🍯🐝 ۱ سالگی
مامان دلوین🌹 مامان دلوین🌹 ۱۸ ماهگی
مامان 🫘لوبیا🫘 مامان 🫘لوبیا🫘 ۱ سالگی
مامان اِلینا🫀💋 مامان اِلینا🫀💋 ۱ سالگی
مامان معین مامان معین ۱ سالگی