نهار چی دادین به نی نی هاتون؟
هیچی نمیخورن وروجک های من

۵ پاسخ

من امروز خونه اومدم رسیدم سریع یه دونه تخم بلدرچین آبپز کردم و آووکادو بهش زدم و همرو میکس کردم

ساعت 11تخم مرغ و سیب زمینی اب پز بهش دادم

سیب زمینی و کدو سبز و کلم بروکلی رو گذاشتم پخت. روغن کنجد اضافه کردم. . پوره کردم.

عدسی درست کردم بیدار شه میدم

هنوز خوابه ،بیدار شه پوره سیب زمینی میدم

سوال های مرتبط

مامان آقا آرتا مامان آقا آرتا ۱ سالگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی