۴ پاسخ

من خرماها ارده میدم خیلی دوسداره
امروزم واسش استنبولی درست کردم باماست

ارده میدم ولی ذرت تابحال ندادم

اره من ارده میدم ذرت هم میریزن تو سوپاشوو

سوپ میدم امروز

سوال های مرتبط

مامان سامیاروسورنا مامان سامیاروسورنا ۱ سالگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان رادوین👶🏻🫀 مامان رادوین👶🏻🫀 ۲ سالگی