سلام عزیزان قند ناشتا 101 باشه چطوره؟

۴ پاسخ

بالای ۹۰ بالاس
مراعات کنی پایین میاد مصرف شیرینی و ماکارونی تو کم کن

عزیزم مال من ۱۰۰ بود دکتر گفت پرهیز غذایی
من رعایت کردم
ماکارونی کم خوردم برنج کم خوردم هیچ شیرینی و شکلاتی نخوردم ۱ماه بعد ازمایش دادم شد ۸۹
الانم همون روال رو ادامه میدم
فقط رعایت کن که تبدیل به دیابت بارداری نشه

بالاس من ۹۴ بود بم‌گف بالاس دوباره تکرارش کردم پنج شنبه جوابش میاد

یکم بالاست باید رعایت کنی
زیر ۹۳ باید باشه

سوال های مرتبط

دیانا دیانا قصد بارداری
مامان فنچ مامان فنچ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 💕💕💕 مامان 💕💕💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جانا مامان جانا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورم😍 مامان نورم😍 هفته سی‌وسوم بارداری