۹ پاسخ

سه ماهه اول نخور.
بعدشم گاهی و رقیق بخور.
من شدیدا قهوه خور هستم برای همین خیلی تحقیق و پرس و جو کردم تا هم بخورم هم ضرر نزنم به بچم

روزانه ۲۰۰ گرم کافیین مجازه

به شدت كافئين براي جنين مضره. امتحان كن بعد خوردنش چطور بي تاب و قرار ميشه. دكتر من كه منو منع كرده بود ولي من يكبار خوردم ديگه دست و پاي بچه از حلقم داشت ميومد بيرون

بخور منم از اول بارداری می‌خوردم ولی کم

بهتره نخوری اما هوس کردی هفته یکی مجازه بخوری


من خوردم چه هفته پایین چ الان
اما خیلی کم تا الان سه بار خوردم اونم زیاد ک هوس کنم

ن نخور تو اینترنت ام بزنی از ضرر هاش نوشته .

اگ هوس کردی در حد یه فنجون بخور

نخوری بهتره

سوال منم هست مثلا قوه گلد تو شیز خیلی کم

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 💓Lena 💓 مامان 💓Lena 💓 هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو❤️ مامان کوچولو❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری