۱۵ پاسخ

من ۲۰تیرم ولی چون سزارینم زودتر به دنیا میاد

منم زد ۲۰ تیر

بله من

۱۹تیر

من 21تیر هست

من🤭😂

من ۲۰ تیر

من 30تیر زده ولی با دکتر حرف زدم با تحریک و اینا بیفته 20تیر با پسرم تو یه روز باشه

من ۱۷ تیر🫠

من ۱۷ تیر

من ۲۵ تیرم

من ۲۴ تیر

من۱۲تیرم😁

برا من۲۴ تیره ولی زودتر بدنیا میان

من 27 تیرم😁

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا💙 مامان هدیه امام رضا💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 👑کیاشا👑 مامان 👑کیاشا👑 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد وآرن مامان مهراد وآرن ۱ ماهگی