۶ پاسخ

من الانم به زور رابط میگیره چون روز اول تنبلی کردم و زود که سینمو نگرفت تلاش نکردم و شیرخشک دادم

بخدا من الانم یکیشو نمیگیره با بدبختی ی ذره میدم بهش نمیدونم چیکار کنم😭

پسر منم همینجوریه بد میگیره

از همون اول

همون روز اول که بدنیا اومد

اجی سینت بزار دهنش بگیره
همین روز اول شیر گیرش کن

سوال های مرتبط