چکارکنیم بارداری زود بگذره😐

۱۳ پاسخ

هرطوری بهش نگا کنی میگذره،سخت بگیری سخت اسون بگیری اسون....
منم استراحت مطلقم سعی میکنم رمان بخونم

هفته هاتو نشمار

آخه واقعا 🥺ولی این روزام شیرینن بعدا نی نی اومد بغلمون دلمون برا این روزا تنگ میشه

ینی میشه یهو ببینم هفته22بارداری ام مث شما😂

باید وقته مون با ادمای بیشتری بگذرونیم که نفهمیم چجور گذشت

جنسیت نینی ها مشخص شده؟،😍😍

منم کلا خونم ازبس ویارم شدید بود. چیزی نخوردم بدنم بی جان بی حس. کلا دراز کشم خونه. مگه دکتری بخوام برم.

بزن برقص شاد باش. روز شماری نکن

من دوس ندارم بگذره 😐چون باید بزام و خیلی استرس دارم

بخوابیم😭

چیکار کنیم😂😂

باید بزاریم رو‌ 2x😁

صبر کنیم 😭🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان علی جونم و تو دلی❤️ مامان علی جونم و تو دلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی