خانما جواب این آزمایش چیه ?

تصویر
۴ پاسخ

میگن خطر ناکه برو دکترت بزار قرص من نرفتم دکترم چون دستم تنگه اگر متونی برو دکترت

قندت ناشتا خوبه ولی بعد شربت خوردن رفته بالا من هم 208نمدونم چکار کنم ولی دیگه چیز شیرن نمخورم تو چیز شیرن نخور

خوبه ولی یکم قند داری

قندداری عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اهورا✨ مامان اهورا✨ هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلیا و حلما مامان ایلیا و حلما ۱۱ ماهگی
مامان نیلا مامان نیلا ۱۰ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۴ ماهگی
مامان والاجان ونداجان مامان والاجان ونداجان ۴ سالگی