۳ پاسخ

طبق تجربه خودم برای من پروتئین رو همین زده بود که رفتم ادرار ۲۴ساعته و دفع پروتئین داشتم حتما به دکتر بگو یه ادرار ۲۴یاعته بده

عزيزم پروتئين يكم داره كه بايد دكتر ببينه، فشارتون خوبه؟
اما اوني كه دوتا مثبت زده كتونه، وقتي خيلي طولاني ناشتا باشين يا گرسنه باشين ميتونه بره بالا

اینجاترجمه روببین

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دخترم مامان دخترم ۱۱ ماهگی
مامان ایلیا و حلما مامان ایلیا و حلما ۱۱ ماهگی
مامان بادوم مامان بادوم ۹ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۰ ماهگی