چاقاله بادوم بخوریم؟! مشکلی نداره!؟🥲😶

۸ پاسخ

خدایی چجوری سوال می‌پرسید برا خوردن چیزی
من ک همه چی میخورم وقتی چیزی هوس میکنم میخورم هیچ چیزی ضرر نداره مگه زیادش

خیلی هم خاصیت داره بخور

ن بخور کم‌بخور چون میوه نارس نفاخم هست ممکن اسهال بشی من سه بار خریدم خوردم درحد ده تا دونه

من که امسال دلم میخواس نخوردم تو دلم موند ولی بخور کم بخور

نه خیلی خوبه اتفاقا ،خیلی زیاد نخور فقط خیلی زیاد نخور اشهال نشی ،نفخم داره ،با اجیل بخور که سردیت نکنه

باید توو خوردنش زیاده روی نکنی،چون تقریبا میشه گفت میوه ی نارسه،اینو دکتر به من گفت

من خوردم

نه عزیزم خیلی هم مفیده

سوال های مرتبط

مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پندار👶🏻🫀 مامان پندار👶🏻🫀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامی محیا مامان مامی محیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا ✨ مامان نورا ✨ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وششم بارداری