تب داره ؟ دست میزنم بدنش داغه

تصویر
۹ پاسخ

نه ۳۷ و نیم تب شروع میشه

نه ازاین بیشتر بشه تب داره

این تب سنج هارو باید ۵ تا بزاری روش تبش ۳۷ نه خوبه یکم آب بده بهش تا بیشتر ادرار کنه که زیاد تب نکنه

نه تب نداره

آره از ۳۷ به بعد تبه

ن دمای بدنش طبیعی

نه
گرمشه خوب

نه تب نیس ۳۷ نیم تب هس

تو دماسنج که تب نداره

سوال های مرتبط

مامان آریا قلب مامان مامان آریا قلب مامان ۱ سالگی