۴ پاسخ

ان‌شاءالله کم کم خوابش تنظیم میشه

منم دیگه دارم کلافه میشم🫠🤦🏻

برا رفلاکس دارو میخوره؟

آخ گفتی

سوال های مرتبط

مامان پناه 

مایسا مامان پناه مایسا ۲ ماهگی
مامان هانیس✨🍓 مامان هانیس✨🍓 ۱۵ ماهگی
مامان نوردلم💙خدا مامان نوردلم💙خدا ۱۵ ماهگی
مامان حسین فال دعا مامان حسین فال دعا ۹ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۱۰ ماهگی