۳ پاسخ

سلام شیرخشک یارانه ای دارین؟ کدوم شهر گلستان هستین؟

من پسته، فندوق و گردو رو از اول هفت ماهگی میدم، پودر می کنم و به فرنی یا اوتمیلش اضافه می کنم

از۷ماهگی دادم

سوال های مرتبط

مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۴ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۱۶ ماهگی
مامان دخترم مامان دخترم ۹ ماهگی