فشارم ۱۲رو۷بود یعنی دفع پروتئین ندارم

۳ پاسخ

آزمایش خون دادم فقط

دفع فقط با آزمایش ادرار ۲۴ ساعته معلوم میشه. من فشارم ۱۴ رو ۹ ولی دفع ندارم.

احتمالش خیلییی پایینه که
فشارتم خوبه
شاید محض احتیاط نوشته ازمایش رو
برامنم دکترم کلی ازمایش اضافه بی دلیل مینویسه،ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان لنا🤱🫃 مامان لنا🤱🫃 ۱۰ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۳ ماهگی
مامان نوردخت✨️🪶 مامان نوردخت✨️🪶 هفته چهلم بارداری
مامان نوردخت✨️🪶 مامان نوردخت✨️🪶 هفته چهلم بارداری
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شهرزاد🎀🩷 مامان شهرزاد🎀🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری