خانما این یعنی دفع پروتئین دارم ؟؟

تصویر
۱ پاسخ

مقدارشو زده خیلی کم
دکترا میگن این مقدار نشون دهنده عفونت ادراریه
دقیقا آزمایش منم اینطوری بود . یه دوره سفیکسیم خوردم
گفت یه هفته بعد از مصرف دارو دوباره آزمایش ادرارو تکرار کن
تکرار کردم دیگه دفع پروتئین نداشتم .منفی زده بود

سوال های مرتبط

مامان نوردخت✨️🪶 مامان نوردخت✨️🪶 هفته چهلم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۳ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان مل مل فرفری☁️ مامان مل مل فرفری☁️ ۹ ماهگی
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان علیسان 💙🩵 مامان علیسان 💙🩵 هفته سی‌وششم بارداری