۳ پاسخ

علت دفع گلوکز شما جیبود؟ قندتون چند بود مگه؟

دفع پروتعین داری عزیزم منم شنبه گفتن داری آزمایش بیست و چهارساعته ادرار دادم جوابش الحمدالله خوب بود گفتن احتمالا برای عفونت ادرارت دفع پروتعین داری شماهم الان شاید بخاطر همون باشه دفع پروتعینت بهت میگن آزمایش بیستو چهارساعته ادار بدی جوابشم زود میاد نگران نباش

این آزمایش ادرار نیس که اینجا دفع پروتئین نشون نمیده که این آزمایش خونه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا💙 مامان معجزه خدا💙 ۳ ماهگی
ariyan ariyan قصد بارداری
مامان فندق💕 مامان فندق💕 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری