خانما دفع پروتئین دارم خیلی بالاست؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

ن نرماله تو بارداری تا ۳۰۰

زده رنج نرمال بالای ۱۵۰.
مال تو ک ۱۸۹ پس نرماله فک کنم .یدکتر ببر بخونه خیالو راحت

زیاد بالا نیست

سوال های مرتبط

مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان نوردخت✨️🪶 مامان نوردخت✨️🪶 هفته چهلم بارداری
مامان نوردخت✨️🪶 مامان نوردخت✨️🪶 هفته چهلم بارداری
مامان دیاکو❤️ مامان دیاکو❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان 💙🩵 مامان علیسان 💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۳ ماهگی
مامان دنیاومحمدجواد🩵 مامان دنیاومحمدجواد🩵 روزهای ابتدایی تولد