سلام دفع پروتئین دارم؟خیلی نگرانم😔چیکار کنم؟

تصویر
۵ پاسخ

اره دفع پروتین داری. خون هم توی ادرارت هست نشون دکترت بده

دوستان دکتر گفت نمونه اوکی نبوده که ازمایشگاه دادم ودفع پروتئین ندارم
حجمشم اوکی نبوده

گفتم بگم بهتون که خدا نکرده کسی تجربه کرد نگران نشه

مثبت یک چیزی نیست قبل ادرار خودتو شستی؟گذاشتی یکم از ادرارت بره بعد بریزیش تو ظرف نمونه؟

من دو پلاس دارم 🤦دارو استفاده میکنم

دفع پروتیین چیه؟؟ من خیلی شنیدم ولی اصلا نمیدونم چیه

سوال های مرتبط

مامان مل مل فرفری☁️ مامان مل مل فرفری☁️ ۹ ماهگی
مامان رستا مامان رستا ۳ ماهگی
مامان دنیاومحمدجواد🩵 مامان دنیاومحمدجواد🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آریا مامان آریا ۸ ماهگی
مامان بالالاریم🍓🤍 مامان بالالاریم🍓🤍 ۴ ماهگی
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری