اره دفع پروتین داری. خون هم توی ادرارت هست نشون دکترت بده
دوستان دکتر گفت نمونه اوکی نبوده که ازمایشگاه دادم ودفع پروتئین ندارم
حجمشم اوکی نبوده
گفتم بگم بهتون که خدا نکرده کسی تجربه کرد نگران نشه
مثبت یک چیزی نیست قبل ادرار خودتو شستی؟گذاشتی یکم از ادرارت بره بعد بریزیش تو ظرف نمونه؟
من دو پلاس دارم 🤦دارو استفاده میکنم
دفع پروتیین چیه؟؟ من خیلی شنیدم ولی اصلا نمیدونم چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.