دفع پروتئین دارم؟؟

تصویر
۴ پاسخ

سلام دوست عزیز شما برا دفع پروتئین رفتین دکتر چی گفت؟؟؟

نه نداری بالای ۱۵۰ خطرناکه

ن نداری

زیر ۳۰۰ باشه برای خانومای باردار طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۳ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۸ ماهگی
مامان بالالاریم🍓🤍 مامان بالالاریم🍓🤍 ۴ ماهگی
مامان نون خامه ای👶🏻 مامان نون خامه ای👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان پندار😍 مامان پندار😍 ۱۲ ماهگی
مامان مل مل فرفری☁️ مامان مل مل فرفری☁️ ۹ ماهگی
مامان نوردخت✨️🪶 مامان نوردخت✨️🪶 هفته چهلم بارداری
مامان نوردخت✨️🪶 مامان نوردخت✨️🪶 هفته چهلم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان روزهای ابتدایی تولد
مامان دیاکو❤️ مامان دیاکو❤️ روزهای ابتدایی تولد