۵ پاسخ

مشکلی نداره. احتمالا قرص لووکسینم میخوری

دفع نداری عزیزم

حجم ادرار زیاده
ولی دفع پروتئین و کراتینین توی محدوده نرماله زیاد نیست

جز تیروئیدت که پایینه مشکلی نداری

فک نکنم
فقط تیروییدت کمه

سوال های مرتبط

مامان علیسان 💙🩵 مامان علیسان 💙🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیاکو❤️ مامان دیاکو❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکا مامان نیکا ۱۰ ماهگی